كارگر نظافتچي آقا در شركت خدماتي مهرگان

۶ بازديد

كارگر نظافتچي خانم يكي از گزينه‌هاي مناسب براي خانم‌هايي است كه بخاطر مشغله زياد، مشكلات جسمي و دلايلي از اين قبيل، امكان تميز كردن منزل را ندارند.

همچنين گاهي آقايون نيز دچار مشكلاتي مي‌شوند كه قادر به نظافت منزل نيستند و يا فردي را براي كارهايي مانند شستشو فرش و … نياز دارند كه در اين صورت ميتوانند از كارگر نظافتچي آقا كمك بگيرند.

اما اين افراد صرفاً براي نظافت منزل نيستند. شما ميتوانيد براي دفاتر، نظافت شركت، هتل‌ها و ساير اماكن ديگر از نيروهاي خدماتي براي نظافت و پاكيزگي كمك بگيريد. اطلاعات بيشتر

 

Mr.-Cleaner-Worker.jpg

 

نظافت‌چي VIP​



شركت خدماتي نظافتي مهرگان علاوه بر نظافتچي حرفه‌اي آقا و خانم تعدادي نظافتچي vip آقا و خانم با سابقه كار بيش از ۱۵ سال در امر نظافت منزل، نظافت راه پله و نظافت محل كار در تهران براي مشتريان و همشهريان كه براي نظافت منزلشان تاكيد بر نيروهاي با تجربه و كار بلد و سفارشي دارند در نظر گرفته شده است.



نظافتچيان vip شركت خدماتي مهرگان بيست درصد نسبت به ديگر پرسنل اين شركت هزينه بيشتري دارند.



شركت خدماتي مهرگان چه تضميني براي كار نيرو ها و پرسنل خود دارد؟

يكي از تضمين‌هاي كه شركت خدماتي ما به مشتريان خود مي‌دهد و تقريبا به شعار شركت خدماتي مهرگان تبديل شده جمله‌اي (يك ساعت اول كاري رايگان) است.

به اين صورت كه پس از شروع كار نيرو به مدت يك ساعت پرسنل اين شركت به صورت آزمايشي در منزل و يا محل كار مشتري كار مي‌كند در صورت رضايت مشتري نيرو به ادامه كار مي‌پردازد ولي در صورتي كه مشتري از نحوه‌اي كار پرسنل ناراضي بوده مي‌تواند بدون هيچ هزينه‌اي نيرو رو به شركت عودت دهد و در صورت نياز در اسرع وقت نيروي جايگزين ارسال مي‌گردد.

شركت خدماتي نظافتي مهرگان در تهران چه خدماتي ارائه مي‌دهد؟

۱-نظافت منزل: كه خود به چند بخش تقسيم مي شود

2-نظافت آشپزخانه نظافت

3-سرويس هاي بهداشتي

4-نظافت شيشه ها

5-نظافت لوستر ها

6-شست شوي ديوار (ديوارشويي)

7-نظافت كف ساختمان
منبع:https://mehrehgan.com/mr-cleaner-worker/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.