معرفي تلويزيون سوني

بدون شك خوش‌نام‌ترين برند در زمينه ساخت تلويزيون‌هاي هوشمند، شركت سوني است. خط‌مشي اين شركت بر اساس رضايت مشتريان بنا شده و يكي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي بارز مربوط به محصولات اين شركت، طول عمر بالاي مربوط به قطعات آن است. اما مساله‌اي كه در اين جا مطرح است، قيمت مربوط به تلويزيون سوني است كه بدون شك بالاترين قيمت مربوط به تمامي تلويزيون‌هاي هوشمند را دارد و همين مساله باعث شده كه برخي از افراد توان خريد اين تلويزيون را نداشته باشند. اما چون كيفيت ساخت تلويزيون سوني از هر منظر ايده‌آل است و مي‌توان براي عمري از آن استفاده كرد، مي‌توان از شرايط ويژه تلويزيون اقساطي براي خريد اين دستگاه استفاده كرد.

براي مشاهده و خريد ميتوانيد به سايت تلويزيون سوني مراجعه فرماييد.

 

معرفي تلويزيون سامسونگ

شركت سامسونگ در ايران توانسته بازار خوبي را براي خود دست و پا كند و اين مساله مختص به تلويزيون سامسونگ هم مي‌شود. به طور كلي يكي از مهم‌ترين ويژگي بارز مربوط به اين محصول، تنوع آن است و براي تمامي مشترياني كه داراي سليقه‌هاي متفاوتي هستند سبك خاصي از اين تلويزيون طراحي شده و اين مساله انتخاب را براي افراد ساده‌تر كرده است.

 

از مزيت‌هاي مربوط به خريد تلويزيون سامسونگ مي‌توان به كيفيت بالاي تصوير آن اشاره كرد كه به نسبت برندهاي ديگر در رده بالاتري قرار مي‌گيرند. همان طور كه اشاره كرديم اين برند داراي محصولات متنوعي در زمينه تلويزيون است، در حالي كه اين قضيه در ارتباط با تلويزيون سوني وجود ندارد و تنها چند مدل از آن حداقل در داخل بازار ايران موجود است. البته به طور قطع مي توان گفت كه كيفيت تلويزيون هاي سوني بالاتر است.

 

به فرض مثال سري بالارده اين محصول كه به اسم پيشوند Q مي‌شناسيم سطح بسيار وسيعي از رنگ‌ها را به نمايش مي‌گذارد و از روشنايي بسيار خوبي بهره مي‌گيرد. در حالت كلي تلويزيون‌هاي سامسونگ را نمي‌توان در اين زمينه بهترين معرفي كرد، اما چون داراي مدل‌هاي متنوعي هستند، باعث شاخص شدن آن به نسبت ساير برندها شده است.

 

اگر علاقمند به بازي‌هاي كامپيوتري هستيد به نظر مي‌رسد انتخاب تلويزيون سامسونگ بهترين گزينه براي شما باشد زيرا داراي تاخير ورودي بسيار كم است و همين مساله قدرت پردازش و سرعت بازي را بيشتر مي‌كند. پس اگر مي‌خواهيد براي كنسول خود بهترين تلويزيون را انتخاب كنيد، پيشنهاد اول سامسونگ است.

 

اما افرادي كه مي‌خواهند هزينه پايين‌تري براي خريد اين محصول پرداخت كنند، تلويزيون سامسونگ بهترين پيشنهاد است، چون كه اين محصول به دليل تنوعي كه در ساخت خود دارد از بالاترين تا پايين‌ترين قيمت را در برمي گيرد. همين ويژگي قيمتي آن يكي ديگر از مشخصات بارز مربوط به اين دستگاه است.

 

مقايسه تلويزيون سوني و سامسونگ

كيفيت كلي تلويزيون سوني نسبت به سامسونگ بالاتر است، هر چند كيفيت ساخت تلويزيون سامسونگ در نوع خود بي نظير است اما در كل تلويزيون سوني داراي بالاترين كيفيت ساخت در ميان ساير برندهاي مشهور مربوط به اين وسيله است.

 

پردازنده‌هاي مربوط به اين دو دستگاه بسيار قوي و قدرتمند است و در اين زمينه نمي‌توان اختلافي را قائل بود و هر دو شركت در اين زمينه عالي كار كرده‌اند.

 

در زمينه دوام قطعات، تلويزيون سوني به نسبت سامسونگ بهتر عمل كرده و دوام قطعات مربوط به تلويزيون سوني بسيار بالا است و اين قضيه در مورد تلويزيون سامسونگ در حد عالي و خوب توصيف شده است.

 

برنامه‌هاي بسيار متنوعي در ساخت تلويزيون سوني به كار گرفته شده و از سيستم عامل اندرويد با برنامه‌هاي كاربردي پشتيباني مي‌كند. اما در تلويزيون سامسونگ از سيستم عامل Tizen با امكانات و برنامه‌هاي كاربردي پشتيباني مي‌شود.

 

بهترين انتخاب براي ديدن فضاهاي روشن و باز تلويزيون سامسونگ است و اين در حالي است كه بهترين انتخاب براي ديدن محتواهاي ورزشي و سريع تلويزيون سوني است.

 

مدل طراحي محصولات بالارده در تلويزيون سامسونگ در نوع خود بي‌نظير است و اين مساله در ارتباط با تلويزيون سوني زياد به چشم نمي‌خورد و محصولات بالارده و ميان‌رده از نظر كيفيت ساخت زياد تفاوت چشم‌گيري با همديگر ندارند.

 

اما آخرين نكته در ارتباط با مقايسه اين دو تلويزيون مي‌توان به خرابي كم‌تر تلويزيون سوني نسبت به سامسونگ اشاره كرد.

 

در اين مطلب به شكل كامل به مقايسه اين دو برند پرداختيم و شما عزيزان مي‌توانيد با مطالعه دقيق محتويات آن تصميم بگيريد كه كدام يك از اين محصولات را مي‌خواهيد انتخاب كنيد. در حالت كلي نمي‌توان گفت كدام يك از اين برندها بر ديگري برتري دارند و با توجه به شرايط خود و بودجه‌اي كه در اختيار داريم مي‌توانيم انتخابي مطمئن در اين زمينه داشته باشيم.

منبع:

https://medad.io/@hporsamany2002/%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%DB%8C%D8%A7-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AF/