گفتگوي آنلاين چيست؟ و چه مزايايي دارد؟

۶ بازديد

دوستان عزيزم سلام در اين مقاله قصد دارم قصد دارم در مورد گفتگوي آنلاين و همچنين ضرورت نياز به اين سرويس بسيار مفيد در وب سايت‌ها اطلاعاتي در اختيار شما كاربران و وبمستران (مديران وب) قرار دهم و در آخر نيز به معرفي و مقايسه چند نمونه از سيستم‌هاي چت آنلاين پرداخته و برترين آن‌ها را به شما معرفي كنم لطفا من رو تا پايان همراهي كنيد.

براي خريد پشتيباني آنلاين  به وب سايت اينجانب مراجعه كنيد

گفتگوي آنلاين (چت آنلاين) چيست؟

يكي از قدرتمندترين ابزار براي برقراري ارتباط با مشتريان است كه مي‌تواند روي وبسايت شما قرار گيرد و به بازديدگنندگاني كه از بدو ورود به سايت دچار مشكل و سردرگمي شده‌اند كمك كند. اين ابزارك مي‌تواند بازديدكنندگان زيادي را به مشتريان دائمي يك وب سايت تبديل كند و علاوه بر اين، رضايتمندي مشتريان را به همراه ‌آورد.

تحقيقات نشان داده چت آنلاين ۷۳٪ رضايت بالاتري نسبت به ايميل و تلفن داشته است.

در دنياي ديجيتال مشتريان بدون تحقيقات، خريد نهايي خودشان را انجام نميدهند و اين نكته نشان مي‌دهد كه براي تبديل بازديدكننده به مشتري، شما بايستي از روش‌هاي موثر فروش و بازاريابي براي بهبود كسب و كارتان استفاده كنيد. گفتگوي آنلاين چيست؟

در حالي كه چت آنلاين از محبوبيت بالايي برخوردار است اما آن طورها هم آسان نيست! شروع كمك رساني به مشتريان با كيفيت مطلوب بسيار ساده به نظر مي‌رسد، اما بسيار بيشتر از يك چت ساده طول مي‌كشد. شما بايستي درك كامل و جامعي از چت زنده براي بهبود بهره‌وري كلي كسب‌وكار داشته باشيد.

سامانه چت آنلاين خوب چه ويژگي‌هايي دارد؟

_ امنيت در انتقال و نگهداري داده‌ها

_ استفاده از شيوه‌هاي استاندارد جهت ذخيره‌سازي داده‌ها

_ طراحي UI و UX زيبا و سريع و كارآمد

 

UI ساده شده عبارت User Interface Design به معني طراحي رابط كاربري است.

UX ساده شده عبارت User Experience Design به معني طراحي تجربه‌ي كاربري است.

 

 

_ دسترس پذيري و Uptime حداكثري

_ كمك به جذب و نگهداري مشتريان

 

علاقه مشتريان به گفتگوي آنلاين

 

همانطور كه مي‌دانيد در دنياي وب روش‌هاي زيادي براي فروش محصول و خدمات وجود دارند. با طراحي متن، تصوير، اسلايدشو و ويدئو مي‌توان مسيري هموارتر براي فروش ساخت اما آيا اين روش‌ها كافي بوده‌اند؟ آيا كاربران با ديدن چند تصوير و خواندن متن مجاب به خريد مي‌شوند؟ در بيشتر مواقع كاربران به آنچه ارائه مي‌دهيد اعتماد نمي‌كنند يا بر اين باورند كه توضيحات گفته شده قانع‌كننده نبوده است.

چگونه مي‌توان در سريع‌ترين زمان ممكن حس اعتماد را در دل مخاطب بدست آوريم؟ چگونه مي‌توان اين مشتريان را تبديل به مشتريان هميشگي خود كنيم؟ شايد جواب‌هاي مختلفي به ذهن‌تان بيايد، اما بهترين و جديدترين روش پشتيباني بوسيله چت آنلاين است زيرا:

_ حداكثر درگيري مخاطب آنلاين و افزايش ماندگاري كاربر

_ سوال و جواب آنلاين در همان لحظه

_ افزايش اعتماد كاربر به محصول در حين گفتگو

_ ترغيب به خريد كاربر با مشاوره خوب

_ افزايش اعتبار سايت

ادامه مطلب:

 

https://www.enjaneb.com/blog/review-online_chat_tools_are_an_easy_way_to_increase_website_sales

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.