تبليغات در توييتر!

۶ بازديد

 توييتريكي از رسانه هاي اجتماعي مهم و بزرگ در دنياست كه، با هدفي خاص طراحي و عرضه شده است. روزانه ۱۰۰ ها ميليون محتواي متني، تصويري و ويدئويي در توييتر، توييت مي شود. يكي از ويژگي هاي مهم توييتر، مناسب بودن آن براي تبليغات است. اما با اين حجم بالا از محتوا چطور مي توان تبليغات در توييتر را به كاربران قابل توجهي نشان داد و بازخورد خوبي از آن گرفت؟

در ادامه مطلب بيشتر با شيوه تبليغات در توييتر(Ads on Twitter)  اشنا خواهيد شد.

مزاياي تبليغات در توييتر (Ads on Twitter)

  • هزينه اي كم در ازاي هر كليك
  • تعامل بالاي كاربران
  • تاثير كلمات كليدي

انواع تبليغات در توييتر(Ads on Twitter)

  • توييت هاي پروموت شده_Promote tweets

تفاوتي كه توييت هاي پروموت شده با توييت هاي معمولي دارند اين است كه، تبليغ كننده در ازاي نمايش توييت به كاربراني كه او را دنبال نكرده اند، هزينه اي را پرداخت مي كند. علاوه بر آن در گوشه پايين سمت چپ توييت علامت Promote نوشته شده است. همچنين توييت هاي تبليغاتي ويديوئي در صفحه تايم لاين Timeline نمايش داده مي شود.

  • حساب كاربري پروموت شده_Promote account

در اين نوع از تبليغات در توييتر(Ads on Twitter)، اين امكان به شما داده مي شود تا برند حساب كاربري خود را در توييتر تبليغ كنيد. تبليغ شما به مخاطبان هدف شما، در قسمت پيشنهادي به افراد براي فالو كردن و كساني كه از قبل شما را فالو نكرده اند، نشان داده مي شود.

 

  • ترند هاي پروموت شده_Promote trend

عناوين و هشتگ هاي ترند يا محبوب در حال حاضر مانند ليستي طولاني در سمت راست صفحه نمايش داده مي شود. ترند هاي پروموت شده با عنوان Trend for you براي مخاطباني كه هدف گذاري كرده ايد، به اشتراك گذاشته مي شود. زماني كه كاربر بر روي يكي از عناوين ترند كليك مي كند، توييت شما را بالا تر از همه مي بيند.

هزينه تبليغات در توييتر(Ads on Twitter)  

هيچ گونه محدوديت هزينه اي در تبليغات توييتر تعريف نشده است و شما به همان اندازه اي خدمات دريافت مي كنيد كه هزينه كنيد بنابراين اين بخش به شما و بودجه تان بستگي دارد.

منبع:https://hamidsabaghi.ir/ads-on-twitter/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.