كيفيت تصوير 4K HDR

تلويزيون هاي سوني ؛ مشاهده تصاوير 4K كه از فناوري HDR بهره مي برد، نگاهي جديد را براي كاربران و مشاهده كنندگان تلويزيونهاي سوني به همراه خواهد آورد. وجود كنتراست بالا ، نمايش كامل جزئيات ، روشنايي تصوير وسيع ، پشتيباني كامل از رنگ ها و … از ويژگي هاي مهم تلويزيون هاي مجهز به HDR است. اين قابليت در تلويزيون ها تصاوير را به صورت واقعي و با كيفيت و وضوحيت بالا به نمايش در خواهد آورد.

فروشگاه سوني شهراد براي خريد انواع محضولات سوني در خدمت شما مي باشد.

 

 

تراشه X1 جهت پردازش تصاوير با كيفيت 4K

براي پردازش تصوير با كيفيت 4K لازم است پردازنده اي قدرتمند موجود باشد. شركت سوني با قرار تعبيه پردازنده X1 بر روي تلويزيون هايش اين امكان را فراهم كرده است. تصاوير 4K با وضوحيت و كيفيت بالا جهت پخش بر روي تلويزيون توسط دستگاه هاي بلوري ، پخش كننده دي وي ديو تصاوير قرار گرفته بر روي اينترنت آماده خواهند شد و با اين پردازشگر قوي به نمايش درخواهند آمد.

از امكانات خاصي كه منحصر به سوني است TRILUMINOS است . اين امكان پالت رنگ قوي را براي ايجاد تصاوير در اختيار دارد. رنگ هاي اصل يكه شامل قرمز ، سبز و آبي هستند با دقت بالا توليد خواهند شد و با تركيب دقيق رنگ هاي زنده پديد خواهند آورد. به خوبي مي توان رنگ ها و تضاد هر چند اندك را در ميان تصاوير پخش شده ديد و تصاويري با دانه بندي دقيق ايجاد خواهد شد.

موتور پردازشگر تصوير X-Reality PRO

اين موتور پردازشگر تصوير، تصاوير 4K را با قدرت و دقت بالا ايجاد خواهد كرد. تمامي پيكسل هاي تصوير با وضوحيت فوق العاده پردازش شده و به نميش در خواهند آمد. تصاوير ايجاد شده داراي كنتراست ، رنگ و تضاد رنگي فوق العاده هستند. در تصاويري كه توسط موتور پردازشگر تصوير X-Reality PRO ايجاد خواهند شد مي توان جزئيات را يافت و تضاد ها را هر چند هم كوچك ديد

 

سيستم عامل Android TV

تلويزيون هاي هوشمند سوني با سيستم عامل محبوب Android TV براي كاربران اين سيستم عامل آماده شده اند. اندرويد كه اكنون به لطف استفاده بالا در گوشي هاي هوشمند، محبوبيت بالايي را در ميان كاربران يافته ، سيستم عامل اصلي تلويزيونهاي سوني است. كاربران مي توانند به راحتي توسط اين سيستم عامل به وب گردي بپردازند و با تلويزيون هوشمندشان در تعامل باشند و از امكانات گنجانده شده در اين تلويزيون ها سود ببرند. بدون شك كارايي اين سيستم عامل در قاب بزرگتر، هيجان انگيزتر و دلپذيرتر خواهد بود.

جستجوي صوتي در تلويزيونهاي سوني

از قابليت هايي كه سيستم عامل اندرويد براي كاربران ايجاد خواهد كرد ، امكان جستجو در اينترنت يا به عبارتي ديگر وبگرديست. در تلويزيون هاي هوشمند سوني اين امكان فراهم شده تا به صورتي صوتي به سرچ مطالب پرداخت و اين راحتي بيشتري را براي كاربران به همراه خواهد داشت. توسط ورودي صوتي اين تلويزيون ها مي توان در اسرع وقت ، مطالب مورد نظر را جستجو كرد.

منبع:https://it.baneh.com/%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA%D8%B4/