شركت ارائه خدمات نظافت

۸ بازديد

شركت نظافتي مهرگان با سابقه چندين ساله و داشتن نيروي نظافتي آقا و خانم قابل اعتماد و تميزكار آماده ارائه خدمات نظافت منزل ازگل از قبيل نظافت آشپزخانه، نظافت سرويس ها، شستشوي البسه و ظروف، گردگيري اثاثيه، مبل شويي در محل و… به ساكنين مناطق ازگل از جمله: پاسداران، تجريش، سعادت آباد، ولنجك، شهرك غرب، نياوران، آجودانيه، اختياريه، فرمانيه، الهيه، زعفرانيه، ازگل و دارآباد مي باشد.

 

 

خدمات نظافت منزل شمال تهران

افرادي كه به تميزي و نظافت منزل خود مي پردازند، همواره از افرادي كه نامرتب هستند و به اوضاع منزل خود سروسامان نمي دهند از چند جهت جلوتر هستند. از جمله مزيت هاي تميزي منزل: محيطي پاكيزه و آراسته براي زندگي، فضايي تميز و ضدعفوني شده بدون وجود ميكروب، عفونت و امراض مسري و ايجاد حس خوب امنيت و آرامش در خانه است.

در رابطه با خانه داري و نظافت منزل ازگل ترفند ها و نكاتي وجود دارد كه با دانستن آن ها مي توانيد خانه خود را تميز و آراسته نماييد. شركت نظافتي مهرگان در اين زمينه نكاتي را به شما خواهد آموخت.

نكاتي كه خانم هاي خانه دار ازگل براي نظافت بايد دانند:

1. جمع آوري موي حيوانات خانگي

اگر در منزل حيوان خانگي داريد و چاره اي براي جمع آوري موهايش در منزل نداريد، مي توانيد با استفاده از چتكه مخصوص فرش و پارچه، موها را جمع آوري نمود. روش ديگر مي توانيد دستكش پلاستيكي دست كنيد و كمي آن ها را خيس نماييد و روي سطوح مورد نظر بكشيد. خواهيد ديد كه همه موها به راحتي به دستكش چسبيده و مي توان آن ها را جمع آوري نمود و در سطل زباله ريخت. در اين صورت ديگر در كف اتاق، فرش و مبلمان منزلتان خبري از موي حيوان خانگي تان نخواهد بود.

2. پاك كردن سطوح استيل

گاهي در سطح لوازم استيل لك و رده هايي ايجاد مي شود كه ممكن است به آساني پاك نشود. شما مي توانيد با استفاده از كمي روغن بچه و يك دستمال پارچه اي، آن ها را برطرف نماييد. براي اطمينان بيشتر مي توانيد مجددا استيل را با پارچه خشك تميز نماييد.

3. ابزار قدرتمندي بنام مسواك

مسواك هاي كهنه و قديمي خود را دور نريزيد. سعي كنيد مسواك ها را تميز و ضد عفوني نماييد و نگهداريد. از هر يك براي تميزي بخش هايي از منزل مي توان مورد استفاده قرار داد.

بعنوان مثال با آغشته كردن مسواك به محلول پاك كننده مي توان اطراف و داخل توستر را به آساني تميز نماييد. اطراف سرشعله هاي اجاق گاز را جرم گيري نموده و چربي هاي جمع شده را از بين برد. براي تميزي اطراف شيرآلات و قسمت هايي كه امكان دسترسي سخت است، مي توان با آغشته كردن مسواك به پاك كننده و كشيدن روي لك آنرا برطرف نمود.

منبع:

 

https://mehrehgan.com/cleaning-the-house-from-flowers/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.