راه اندازي شغل سمساري؟

۸ بازديد

راه‌هاي تهيه وسايل دست‌دوم براي مغازه سمساري

تهيه وسايل دست‌دوم از منزل خود و اقوام

يكي از راحت‌ترين راه‌ها براي تهيه وسايل مغازه سمساري در ابتداي شروع كار، تهيه وسايل از دوستان و اقوام است خيلي از اطرافيان ما وسايلي دارند كه نياز به آن ندارند و يا قصد فروش آن كالا رادارند، فقط كافيست كه از شغل شما آگاه شوند تا كالا را براي فروش در اختيارتان قرار بدهند

براي آشنايي با بهترين خريدار ضايعات در تهران اينجا كليك كنيد.

خريد وسايل از سمساري‌هاي سطح شهر

بهترين شيوه اين است كه وسايل دست‌دوم را از سمساري‌هاي سطح شهر بخريد و از طريق آگهي دادن در سايت‌ها، برايشان مشتري و خريدار پيدا كنيد. همچنين مي‌توانيد با سمساري‌هاي مختلف سطح شهر خودتان قرارداد ببنديد و بابت فروش وسايلشان در اينترنت از آنها سود خودتان را بگيريد.

خريد كالاي دست‌دوم از اينترنت

به دليل گستردگي اينترنت ممكن است شما كالاهاي دست‌دوم را باقيمت پايين در اينترنت بيابيد (مثلاً در سايت ديوار، شيپور و…) و يا اينكه فروشنده تخفيف مناسبي مي‌دهد،

شما با خريد اين كالاها ، مي توانيد آن را دوباره در اينترنت يا بازار به فروش برسانيد. نكته مهم اينكه حتما شناخت از كيفيت جنس داشته باشيد.

 

گام پنجم: فوت كوزه‌گري در سمساري

نكات كليدي در كسب درآمد با شغل سمساري

كسب‌وكار يا خريد فروش وسايل دست‌دوم قاعده و قانون خود را دارد كه با رعايت آنها مي‌توانيد فروش بيشتري هم داشته باشيد لذا به اين نكات توجه كنيد:

دقت در خريد برخي كالاهاي دست‌دوم

هر نوع وسايل دست‌دوم را نبايد خريد و يا فروخت. ضمن اينكه در خريد وسايل خاص كه احتمال خرابي، تقلب و كلاه‌برداري در آن هست بايد دقت كنيد.
مثلاً در خريد وسايل دست‌دوم الكترونيكي، گجت ها، تلفن‌هاي همراه و عتيقه‌جات كه احتمال خرابي و يا تقلبي بودنشان است با وسواس و دقت فراوان وارد شويد و تا زماني كه از سلامت آنها مطمئن نشده‌ايد اقدام به خريدوفروش آنها نكنيد.

تعمير وسايل دست‌دوم جهت كسب سود بيشتر

برخي از وسايلي كه براي فروش مي‌گذارند مي‌توانيد آنها را خريداري كنيد و با انجام برخي تعميرات جزئي، باقيمت بالاتر بفروشيد.
مثلاً ميزها را بعد از خريداري تعمير و رنگ بزنيد و يا دوچرخه‌ها را بعد از خريداري و انجام تعميرات بفروشيد. البته بايد توانايي تعميرات محصول را داشته باشيد و يا براي تعميرات اين وسايل را به كسي بدهيد.

هزينه كردن و يا پرداخت درصدي از سود به سايت‌ها

همه‌چيز سايت‌ها براي آگهي دادن رايگان نيست مثلاً سايت ايسام، درصدي بابت فروش از افراد مي‌گيرد اين درصد بابت حق واسطه‌گري يا دلالي مي‌باشد براي اينكه تا زماني كه خريدار صحت كالاي دريافتي را در سايت تأييد نكند، مبلغ پرداختي خريدار را به‌حساب فروشنده واريز نمي‌كنند.

همچنين علاوه بر تبليغات رايگان، در برخي سايت‌ها مثل ديوار، بابت برخي امتيازات بايد هزينه كنيد تا فروشتان افزايش يابد مثلاً آگهي رايگان در اين سايت بعد از مدتي در لابه‌لاي ساير آگهي‌ها گم مي‌شود و يا پس از مدتي حذف مي‌شود براي اينكه آگهي شما در بالا باشد و بيشتر ديده شود بايد هزينه پرداخت كنيد.

منبع:https://jobsacademy.ir/junk-shop/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.